VVD helleveeg en leeghoofd de luxe, de Boer kefte afgelopen woensdag een heel betoog vol, waarin ze de OV chipkaart met de grond gelijk maakte en een ander systeem eiste. Nog geen dag later, was de opgeblazen ADHD mening van deze volksverlakker volkomen gedraaid, de OV chipkaart moet blijven, kefte ze gisteren en in een volgend staccato betoog eiste ze aanpassingen, waar ze tot slot aan toevoegde: "Dat wil ik gezegd hebben....." ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Let wel, deze totaal idioot ontvangt voor dit soort 'functioneren' maar liefst € 178.000,-- per jaar....., door u en mij te betalen via de belasting!!!!
Ongelofelijk!!!!
Zie ook: 'OV chipkaart? OV gratis!!'
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten