Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

maandag 4 januari 2016

Martin Visser en Amba Zeggen: twee 'economie deskundigen' van Radio1........... Zandzakken voor de deur!!!

Martin Visser en Amba Zeggen waren op 1 januari in de Radio1 studio, die voor de gelegenheid in het Vondelpark was gesitueerd. Beiden zijn regelmatige gasten in het AVROTROS programma EenVandaag op Radio1 (vanaf vandaag weer op werkdagen van 14.00 - 16.00 u., want dat doet BNR ook....). Gelukkig hoefde ik maar en paar seconden te luisteren, voordat ik in een lachstuip schoot: Visser (van de Financiële Telegraaf) stelde dat we uit de crisis zijn, terwijl we bij lange na, de cijfers niet hebben bereikt, die we voor 2008 hadden staan....... ha! ha! ha! ha! ha!

Zeggen was als tweede aan de beurt en had het over de 'harde cijfers' van het CBS....... ha! ha! ha! ha! ha! ha! Het CBS, u weet wel het instituut dat net zolang met de cijfers goochelt, tot ze gunstig zijn voor Rutte 2, de regering is niet voor niets de broodheer van het CBS!!
Ongelofelijk!!!

De rest van deze show heb ik vanwege lachkrampen moeten missen en een tweede keer beluisteren vind ik te riskant!!

Klik voor meer berichten n.a.v. het voorgaande op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten