Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

zaterdag 2 januari 2016

Willem Post stelt dat hij een onafhankelijke commentator is......... ha! ha! ha! ha! ha!

Gistermiddag was het weer prijs op Radio1: 'een keur' aan 'journalisten', opiniemakers en commentatoren verdedigden met een terug- en vooruitblik de huidige neoliberale, inhumane westerse doctrine. Dit gebeurde inclusief alle uitwassen, zoals die van het VS buitenlands beleid, waarmee een flink deel van de wereld in de ellende van terreur en oorlog werd gestort......... Met een houding van 'kijk mij dat eens even mooi stellen, deden deze Radio1 gasten in feite niets anders dan de westerse politiek en de reguliere grote mediaorganen, m.n. die uit de VS na brabbelen..........

Echt mensen, ik heb een paar keer geprobeerd te luisteren, maar na even de onzin te hebben aangehoord, schoot ik ofwel in een enorme lachkramp, dan wel spoot het stoom me bijna uit alle lichaamsopeningen, waar dan, laat ik 't zacht zeggen, een paar krachttermen te beluisteren vielen in huize Azijnpisser.

Zo ook toen Willem Post aan het woord kwam, het eerste wat ik de enorme klotenklapper hoorde zeggen was, dat hij een 'onafhankelijk commentator' is....... ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! De volvette oliebol van Clingendael, maakt wat zijn verbintenis met dat instituut betreft, deel uit van de machtige lobby voor het militair-industrieel complex en is dus allesbehalve onafhankelijk.......
Jezus wat een lamme aarskruiper, gadver!

Trouwens, ik haakte af, toen Post weer de plaatsnaam San Bernardino noemde, dat deed hij afgelopen week al eerder, toen hij samen met de anti-Rusland nitwit Hubert Smeets in de studio zat. Klik voor dat bericht op: 'Hubert Smeets: Trump is gelijkwaardig aan Putin, dat zag hij in Putins ogen........... ha! ha! ha! ha! ha! ha!'

Klik voor meer berichten over Post, of andere berichten n.a.v. het voorgaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten