Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

donderdag 20 oktober 2016

Marith Volp (PvdA) hypocriet pissig op Heineken vanwege gratis glas bier in horeca...... ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Het Tweede Kamerlid voor de PvdA, Marith Volp, bedacht dat ze toch wel graag in de Tweede Kamer wilde blijven (grofgraaien), na de verkiezingen van maart volgend jaar.

Na even zoeken had ze een 'sappig' onderwerp gevonden in tv reclames: Heineken, de harddrugsfabrikant heeft een nieuwe manier gevonden om mensen aan de drank te houden: bij één krat bier, krijg je in de Horeca een glas bier gratis.

Van presentator de Zwart kreeg Volp de terechte vraag voorgelegd, waarom ze niet aan de bel heeft getrokken, bij het al jaren stunten met bier in de supermarkten. Daar is Volp eigenlijk ook tegen, zo liet ze weten, maar op de vraag waarom ze daar niet veel eerder aan de bel* heeft getrokken, kon ze ook na meerdere herhalingen van deze vraag, niets zinnigs antwoorden........ De Zwart had dan ook moeten vragen, of deze actie niet alles te maken heeft met haar positie in de Kamer en de komende verkiezingen......

Wat betreft reclame voor de harddrug alcohol is al veel gebeurd, aldus Volp, waarbij ze wees op haar partij collega Martin 'die vrouw' van Rijn, die al heel veel heeft gedaan op het gebied van alcohol reclames en sluikreclames voor deze harddrug.......** ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Van Rijn heeft ongelofelijk veel gedaan tegen de reclames voor de harddrug alcohol, aldus Volp.... ha! ha! ha! ha! Alcohol, de harddrug die verreweg de meeste dodelijke slachtoffers per jaar eist, althans als je tabak buiten beschouwing laat. Aan het overvloedig gebruik van alcohol overlijden dagelijks 12 mensen....... Er is zo ongelofelijk veel gedaan, dat er 'pas na 22.00 u.' alcoholreclames mogen worden uitgezonden op tv....... ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Alsof jongeren van 15, 16 en 17 jaar dan al in bed liggen!! Deze jongeren zien reclames waarin 'volwassenen' een ongelofelijke 'berg plezier' beleven aan het gebruik van alcohol. Denkt u nu werkelijk dat pubers bij de opmerking: geen 18 geen druppel' zullen denken, daar blijven we vanaf?? ha! ha! ha! ha! ha! Het is evolutionair normaal dat pubers met de genoemde leeftijden (en een paar jaar daarvoor), zich afzetten tegen hun ouders en de maatschappij van de 'volwassenen' in het algemeen!!

Terug naar de alcoholdoden: even ter vergelijking: aan XTC overlijden gemiddeld twee personen per jaar, deze harddrug is wel verboden, laat staan dat er reclames voor gemaakt mogen worden....... Bij paddo's NB een softdrug was het nog een stuk hypocrieter, terwijl er zelfs niet één dode kon worden aangewezen als oorzaak voor de dood van een gebruiker, werd dit geestverruimende middel verboden door de waanzinnig disfunctionerende VVD rubberlul Opstelten, die overigens als lobbyist voor de georganiseerde misdaad 'veel goed werk heeft verricht.....'                                                                                                                                                                  
Van Rijn heeft veel goed gedaan, zo heeft hij zoals gezegd, goed op sluikreclames gelet...... ha! ha! ha! ha! ha! ha! Daar let van Rijn niet op, maar een speciaal team van het ministerie van Volksgezondheid! Volgens Volp heeft van Rijn ook veel gedaan voor de jeugd (wat betreft het terugdringen van alcoholgebruik bij jongeren voor hun 18de levensjaar, bedoelde Volp hier). Uiteraard doelde ze hier op het verhogen van de leeftijd naar 18 jaar, waarop jongeren alcohol mogen kopen en drinken.....

Lullig genoeg voor Volp, blijkt keer op keer, dat het verhogen van die leeftijd amper van invloed is geweest op het werkelijke gebruik van alcohol door jongeren..... De actie NIX18 werd onlangs nog als mislukt bestempeld!!

Kortom Volp heeft zich als goed PvdA Kamerlid ontpopt: hypocriet tam tam maken en het volk oplichten, alles tot meerdere eer en glorie van zichzelf!!

Overigens was het gebod, pas alcoholreclames op tv na 22.00 u., al van kracht voordat van Rijn begon aan zijn lange rij van blunders, als staatssecretaris op Volksgezondheid......

*  Uiteraard niet de bel voor een gratis rondje!

** U begrijpt waarschijnlijk wel dat het woord harddrug niet één keer viel tijdens de uitzending, dat willen de alcoholgebruikers immers liever niet horen...... Oh ja, ik ben zelf ook alcoholgebruiker, voordat u denkt, dat ik een zeikerd van de 'blauwe knoop' ben.

Zie ook: 'Comazuipen is toegenomen, NIX18 heeft een averechts effect gehad en daarmee is de 'nieuwe alcoholwet mislukt!''

        en: 'Alcoholwet lijkt te werken: minderjarigen drinken minder en later'

        en: 'NIX18 mislukt >> te belerend..... ha! ha! ha! ha!'

        en: 'Justitie faalt alweer: jaarlijks 70 doden door dronken automobilisten.........'

        en: 'Madeleine van Toorenburg wil alle koffieshops sluiten....... ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!'

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten