Het aantal faillissementen is flink gestegen, dankzij het waanzinnige beleid van het (demissionaire) kabinet Rutte. Volgens de Kamer van Koophandel verloren minstens 28.000 mensen hun baan vanwege faillissementen. In het eerste halfjaar gingen meer dan 4.000 bedrijven op de fles, een stijging van 26%, terwijl 70.000 mensen in dezelfde tijd een bedrijf begonnen, ik wed dat dit voor het grootste deel zzp'ers zijn. In de berichtgeving over de faillissementen wordt er niet gesproken over de kosten daarvan voor de belastingbetaler, en die kosten zijn hoog, geloof mij maar.
Dezelfde hufters, die dagelijks lopen te spugen op de regelgeving in Nederland, zijn dezelfden, die het van de daken schreeuwen, dat starters makkelijker een bedrijf moeten kunnen beginnen.
Ach, tekorten in de belastingpot wentelen 'we' gewoon af op de grote onderlaag van de bevolking....
Hier een link naar een eerder bericht over faillissementen:
http://deazijnpisser.blogspot.nl/2012/06/bruno-bruins.html
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
10 uur geleden