Door de grote overcapaciteit aan vuilverbranders in Nederland, wordt er veel afval geïmporteerd uit omliggende landen. Door deze overcapaciteit, zullen er afvalverbranders gesloten moeten worden. In 2007 is, toenmalig, disfunctionerend PvdA minister Cramer, daarvoor gewaarschuwd.
Leuk voor de bewoners van Harlingen, die met een nieuwe vuilverbrander te maken hebben, waar al vele incidenten plaatsvonden, dit tegen de belofte van politici in, dat de bevolking geen nadelige effecten zal bemerken van deze afvalverbrandingsoven.
Een woordvoerder van de vuilverbrandingsbelangenorganisatie, zei op BNR vanmorgen, dat het importeren van afval uit Groot-Brittannië, volkomen 'milieuneutraal' gebeurd, ha! ha! ha! ha! ha!
Deze plork wil dan ook geen sluiting, maar een vergroting van de import van.... afval!
Zie ook: 'Huisvuil ophoping terwijl Nederlandse installaties buitenlands afval verbranden..........'
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
3 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten