Met veel bombarie werd eergisteren aangekondigd, dat er minder illegaal wordt gewerkt in het Westland. Het Westland Interventieteam (WIT) heeft in 2010 en 2011 bij 650 bedrijven gecontroleerd, waar al vermoedens van fraude bestonden. Logisch dat een aantal bedrijven van die 650, zich nu aan de regels houden, het WIT zou alle bedrijven meerdere keren moeten bezoeken, ook rond 5.30u. of bijvoorbeeld 20.00u. Dat is een illusie, zelfs met het speciale team (de gewone arbeidsinspectie kan al lang geen deuk meer in een pakje boter slaan, met dank aan de VVD, het CDA en de PvdA), is de kans om gepakt te worden, heel klein. Daar komt nog bij, dat veel tuinders hun vieze poten in onschuld wassen, zij verhuren hun bedrijf uit aan derden.
Kortom volksverlakkerij de luxe!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
5 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten