Na een gevangenisstraf van 568 dagen, is Erwin Lensink vrijgelaten. Lensink werd gevangengezet vanwege het gooien met een waxinelichthouder naar de gepantserde gouden koets.......
Mijn felicitaties voor Erwin, nu nog een heel grote som smartengeld voor Erwin en vervolging van de verantwoordelijken binnen het OM, voor deze belachelijke straf, een straf (voor een futiliteit), die in de middeleeuwen niet misstaan had.
29 juni, Den Haag: demonstratie van Jemenitische vluchtelingen
-
Doorbraak.eu
Maar liefst twee maanden lang hebben Jemenitische vluchtelingen een
doorlopende sit in-protestactie gevoerd bij het IND-loket in Den Haag,
...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten