De luchtmacht houdt deze dagen oefeningen via vliegbasis Leeuwarden. Vlak voor 13.30 (Radio1) liet een Defensie medewerker weten, dat de handleidingen van de F16 niet meer toereikend zijn, voor de problemen, waar men nu tegenaan loopt. M.a.w. Defensie laat via deze oefening de politiek weten, dat men de beslissing voor de JSF nu moet bekrachtigen, want Defensie heeft allang voor dit meer dan waardeloze toestel gekozen. Waardeloos? Zelfs in de VS is men daar intussen van overtuigd.
Defensie lobbyt nu dus d.m.v. oefeningen, die ook al met belastinggeld worden betaald.........
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
8 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten