Vreemd, ik heb hier nog geen commentaar op gehoord, terwijl het grootste deel van de Nederlandse bevolking allang het geloof in een achterlijk, oud en kwaadaardig sprookje, aangeduid met 'religie' de rug heeft toegekeerd, toch vindt de kroning van ons nationale waterhoofd en zijn pampaprinses, plaats in een kerk! Je zou dat een zware schoffering van de niet-gelovigen, of de anders gelovigen kunnen noemen en dat doe ik dan ook!
Typisch: een ceremonie van een meer dan achterlijk instituut, dat in de middeleeuwen thuishoort, in een gebouw van een instituut, dat gebaseerd is op een stokoud, wreed sprookje........
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
3 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten