Dat ondermaats presteren van bovenstaande VVD en PvdA bewindslieden, geldt natuurlijk niet voor het uitrollen van asfalt, ook al neemt het verkeer af, hoe meer asfalt hoe beter, ook al zorgt autoverkeer voor 18.000 vroegtijdige overlijdens jaarlijks en al zorgt dat verkeer bij een grote groep kinderen voor long- en luchtwegklachten.
In het Fyra debacle presteert dit waardeloze stel alweer ondermaats: de directeur van Ariva was vanmorgen te gast bij slijmkwijl van Liempt op BNR, waar hij stelde, dat Ariva het ministerie en de NS een tijd terug heeft aangeboden een oplossing te zoeken voor het niet meer rijden van de Fyrta treinen. Ariva is onderdeel van de Deutsche Bahn, een bedrijf dat ruime ervaring heeft met hoge snelheidstreinen. Tot op heden heeft Ariva niets gehoord, niet van het ministerie, maar ook niet van de NS.....
Intussen heeft de NS om een uitbreiding gevraagd voor het rijden met intercitytreinen op het traject Amsterdam/Brussel, maar wil niet zeggen of het niet rijden met de Fyra treinen, nog lang duurt......... ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Poolse horeca-medewerker Jan eist samen met Horeca United zijn volledige
niet-uitbetaalde loon op
-
Doorbraak.eu
Horeca United heeft een nieuwe campagne, en plaatste daar op 11 april een
Engelstalig artikel over op hun website. Wij hebben het hieronder ...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten