Afgelopen maandag maakte Waterbedrijf Groningen bekend, dat het water in Ter Apel mogelijk besmet zou zijn met Enterokokken, ofwel met de poepbacterie. De inwoners van Ter Apel werd aanbevolen het water voor gebruik een paar minuten te koken. Een woordvoerder van Waterbedrijf Groningen stelde op de radio, dat het water niet helemaal voldeed aan de strenge eisen van dit bedrijf....... ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Uit onderzoek bleek later, dat de besmetting met Enterokokken inderdaad op een locatie was aangetroffen.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
4 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten