Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

vrijdag 29 april 2016

Marianne Zwagerman zat 'toevallig' op een boot met rechtse politici........ ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De neoliberale helleveeg Zwagerman was vanmorgen te gast in het Mediaforum op Radio1. Voor ik onmiddellijk door kon naar een andere zender (als ik de trut hoor, wordt ik al schijtziek), hoorde ik haar nog net zeggen, dat ze afgelopen 'Koningsdag' (ha! ha! ha!) toevallig op een boot zat met politici, waar ze aan toevoegde dat dit wat rechtsere politici waren........ Alsof dat nieuws is! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Voor meer berichten met hare kwaadaardigheid Zwagerman, klik op het label met haar naam, onder dit bericht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten