Hare kwaadaardige VVD leeghoofdigheid Visser deed gisteren weer eens van zich spreken. Het aantal dodelijke verkeersslachtoffers is vorig jaar weer toegenomen, overigens oud nieuws, 'maar goed....'
Geheel popie jopie stelde ze dat ze niet wist waardoor dat kwam, of dat door 'appende' automobilsiten kwam, of telefonerende automobilisten, dan wel door drugsgebruik...... Bij dat laatste gaat Visser uit van drugs als cannabis, cocaïne, amfetamine, XTC of heroïne, uiteraard rekent ze alcohol niet als harddrug. Hoewel alcohol de harddrug is die verreweg de meeste schade toebrengt, zowel direct als indirect en zowel aan het individu, diens omgeving, of de maatschappij in het geheel...... Zoals Visser ervan uitgaat, dat er zoveel alcohol controles zijn, dat geen mens nog met drank op rijdt, terwijl dat uiteraard wel zo is en bij een flink aantal ongelukken is nog altijd alcohol in 'het spel........'
Uiteraard zei Visser niets over de verhoogde maximumsnelheid, dat kan eenvoudigweg, volgens 'de logica' van Visser, niet tot meer verkeersdoden en zwaar gewonden leiden..... Zoals ook de toch al beroerde luchtkwaliteit in Nederland niet nog verder onderuit zou kunnen gaan, volgens diezelfde 'logica....'
Keer op keer laat Visser het weten: de luchtkwaliteit in Nederland is juist ontzettend omhoog gegaan en daar verandert, volgens de totaal-idioot, de maximumsnelheidsverhoging niets aan...... Als je Visser moet geloven, stoten de auto's nog amper troep uit, dat zei ze al voordat de sjoemelsoftware van Volkswagen werd ontdekt en geloof maar niet, dat alleen Volkswagen de boel belazert..... Door de uitstoot van auto's, overlijden jaarlijks 18.000 mensen vroegtijdig (na een meestal akelig ziekbed.....)........ Ter vergelijking: aan de gevolgen van roken overlijden jaarlijks 20.000 mensen (ook na een meestal akelig ziekbed).
U begrijpt natuurlijk wel, dat Visser schijt heeft aan het grote aantal kinderen dat jaarlijks long- en/of luchtwegklachten oploopt, ten gevolge van diezelfde uitstoot....... Ach ja, dit alles weegt voor de VVD niet op tegen de megawinsten die worden behaald op het autoverkeer, door de industrie en de bouwmaffia wel te verstaan.... De belastingbetaler mag opdraaien voor asfaltering en het grote aantal directe en indirecte slachtoffers van het autootje rijden (dat de zorgkosten opjaagt)......... Moet u de hypocriete VVD oplichter Schippers horen over de uit de pan rijzende zorgkosten en wat ze 'wel niet' doet om deze kosten omlaag te krijgen........
Tot slot, zo als vaker gesteld op deze plek: jaarlijks wordt een flink aantal verkeersdoden niet meegeteld. Daar kwam men een paar jaar geleden achter, de reken- en controle methode zouden niet kloppen, dat scheelde toen 200 doden in een jaar tijd, deze reken- en controle methode schijnen nog steeds niet te zijn gecorrigeerd en aangepast....... Vreemd ook trouwens dat een verkeersdode binnen 30 dagen moet zijn overleden, daar deze anders niet meetelt....... ha! ha! ha! Wat is dit?? Om de auto-industrie niet te schaden? Een verkeersslachtoffer, dat door het ongeval in coma raakt en na 2 maanden overlijd, telt niet als verkeersdode..... Te zot voor woorden!!
Zie ook: 'Schultz van Haegen twijfelt of de verhoging van de snelheid naar 130 km/u., oorzaak is van de drie keer meer doden op die wegen........... AUW!!!'
en: 'Schultz van Haegen >> verbreding A27 'vanwege filedruk' en buslijn geschrapt die filedruk A27 kan verminderen.......'
en: 'Veilig Verkeer Nederland verklaart 130 km/u. tot een veilige snelheid...... ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!'
en: 'Schultz van Haegen: A2 ondanks 3 x meer doden, toch verhoging naar 130 km/u.........'
Klik voor meer berichten n.a.v. het voorgaande op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt.
Teken ook de protestbrief tegen de arrestatie en opsluiting van zes
pro-Palestina medewerkers en studenten van de Radboud Universiteit!
-
Doorbraak.eu
Afgelopen maandag werden zes medewerkers en studenten van de Radboud
Universiteit in Nijmegen opgepakt en opgesloten. Ze worden er onterecht...
4 dagen geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten