Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

donderdag 26 mei 2016

Radio1 verslaggever op expeditie in Wageningen..........

Gisteren hoorde ik rond 16.14 u. een nieuwe Radio1 verslaggever (althans voor mij nieuw). Zij was in Wageningen om daar met een wetenschapper te spreken. Ik weet m'n god het onderwerp niet, deze was niet te achterhalen vanwege alweer een vernieuwde Radio1 internetpagina....... Op die pagina kan je niet zoals voorheen op tijd terugluisteren, daar betalen we tenslotte geen belasting voor.........

Ik kwam midden in het onderwerp uit en na de volgende uitlating zat de koffie tegen de ruiten en heb ik de rest niet meer kunnen horen. De verslaggever* merkte op dat ze brilletjes wetenschappers voor zich zag, toen ze op weg was naar Wageningen Universiteit. Nee, ze had geen Engelse woorden verwacht in het relaas van de brilletjes in Wageningen....... ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Engels is de laatste 20 jaar meer en meer de 'voertaal.......'

Ongelofelijk mensen, dat is verslaggever......

* De presentator van wie ik naam dus ook niet kan terughalen, daar dit onderwerp niet tussen de héééééél interessante tegels op de Radio1 webpagina is opgenomen..... Excuseer: godverdomme!!

Voor meer berichten n.a.v. het hierbovenstaande, klik op één van de labels onder dit bericht..........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten