Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

zaterdag 14 mei 2016

Westland, de 'groenste gemeente van Nederland', is schokkend lelijk gekleurd!!

Mensen het moet mij van het hart, afgelopen weken kreeg ik schrijnende telefoontjes op mijn Azijnpistelefoon van Westlandse burgers. Schreeuwend van wanhoop, ja zelfs hevig snikkend en wenend, lieten deze niet te benijden slachtoffers weten, dat hun eens zo mooie groene bermen en perken bezaaid zijn met bloemen....!!! Om met de xenofobe reli-fascist Eerdmans te spreken: "Het moet niet gekker worden in dit land!!"

Hevig ontdaan vertelden de bellers mij, dat ze grote aantallen vliegend tuig waarnamen en -nemen in hun geliefde bekrompen gemeente, zoals daar o.a. zijn: vlinders, bijen, hommels en gaat u nog maar even door. Alsof het een seksfeest is, zo worden bloemen bevrucht, één grote orgie dames en heren!!! De rillingen lopen me over de rug, wat moet daar van terecht komen??!!!

Daarom wil ik bij deze de gemeente Westland, de Rotterdamse CDA boerenlul die godbetert burgemeester mag spelen, krielkip van der Tak, oproepen: "Maai die bermen en perken!!" Geheel tegen mijn overtuiging in en buitenzinnen van angst, roep ik zelfs god aan: "laat die bermen en die perken a.u.b. gemaaid worden, voordat het te laat is!!"

Voor meer berichten, zoals het 'maaibeleid' van de gemeente Westland en meer n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten