De PvdA brokkenpiloot en nepsocialist, nu topman van Shell (wat is dat toch, die PvdA connectie met Shell?), Benschop, vertelde gisteravond in Nieuwsuur, dat Shell niet van plan is zelf iets te doen aan de situatie in Syrië. Benschop durfde zelfs te stellen, dat Shell geen partij is in het conflict. Ik weet niet hoeveel voertuigen naast de tanks van het Syrische leger van Shell brandstof worden voorzien, maar dat het er veel zijn is zeker.
Shell en maatschappelijk verantwoord ondernemen, laat me niet lachen.
Boycotten dat kutbedrijf!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
4 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten