Naar aanleiding van mijn laatste bericht ('De Telegrof en de schandpaal') nog een geweldig idee voor Reclassering Nederland: '3 strokes out'. Het intussen behoorlijk verrotte beleid uit de VS, na 3 overtredingen levenslang. Met dit beleid kan de reclassering zichzelf nog verder uitkleden, op 't laatst komt er niemand meer uit de bak. Kunnen we eindelijk de lege gevangenissen vullen en in het kader van de privatisering een hele gevangenisindustrie optuigen, naar Noord Amerikaans voorbeeld. Kan straks de ene helft van Nederland de andere helft bewaken, ook nog eens goed tegen de werkloosheid.
Muziektip: '3 strokes and you're out' van Red Snapper.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
9 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten