Het gaat niet goed met KPN, de cijfers zien er op z'n zachtst gezegd, niet goed uit. Terecht dat KPN deze klap krijgt, niet verwonderlijk als de veel te dikbetaalde top alleen blundert, het mismanagement is groot (weg met al die dure managers) en anticiperen op de toekomst is er niet bij. Als voorbeeld van het laatste: mensen bellen tegenwoordig vaak anders dan voorheen, via het internet. Een goed geleid bedrijf zou daar op in spelen, daar aanvullende producten voor ontwikkelen en aanbieden, maar KPN verhoogt de abonnementsprijs voor mobiel internetten, gevolg: de klanten gaan naar andere aanbieders, hoe stom kan je zijn?
Nogmaals een bewijs, dat veel te dik betaalde directies geen garantie zijn voor goede resultaten, je zou bijna in tegendeel kunnen zeggen.
Hoe extreem-rechts de boerenidylle uitmelkt
-
Doorbraak.eu
In het Kamerdebat over de “Beëindiging onderhandelingen over het
landbouwakkoord” spreekt Caroline van der Plas haar begrip uit voor het
op...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten