Over hufterig gedrag gesproken, een jaar na de ramp bij Chemie-Pack in Moerdijk, gaat dit bedrijf naar de rechter, omdat zij het met veel bevindingen van de Onderzoeksraad voor Veiligheid niet eens zijn. Door smerige constructies kan het bedrijf elders doorgaan met haar 'mooie' werk, terwijl de belastingbetaler voor de vele miljoenen schade mag opdraaien, veroorzaakt door slechte bedrijfsvoering en het onderverzekerd zijn van Chemie-Pack.
Typisch de arrogante onbeschofte houding van veel bedrijven vandaag de dag.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
8 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten