Gisteren schoot SP ouwehoer Ulenbelt een flinke bok in de Kamer. In een debat met de PvdA ontkende hij eerst, in de fractiekamer van de PvdA, over een verhoging van de AOW leeftijd te hebben gesproken. Even later kon hij tegenover het vervelende PvdA wijf Hamer, niet ontkennen, dat de SP eventueel wel voor een verhoging is.
Het is duidelijk, het pluche roept en de SP slikt de idealen in. Het wordt de hoogste tijd voor een flinke afstraffing in de peilingen
29 juni, Den Haag: demonstratie van Jemenitische vluchtelingen
-
Doorbraak.eu
Maar liefst twee maanden lang hebben Jemenitische vluchtelingen een
doorlopende sit in-protestactie gevoerd bij het IND-loket in Den Haag,
...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten