In Griekenland wonen door de crisis momenteel 20.000 mensen op straat. 'Leuk' om te weten: Griekenland kampt momenteel met grote problemen, dankzij het zware winterweer. Die 20.000 is maar een klein deel van de mensen, die of hun huis helemaal kwijt zijn, of geen beschikking hebben over stroom en warmte in hun huis, het gros van deze mensen hebben onderdak bij familie of vrienden gevonden. Dat zijn dus de uitvreters die 'geen bliksem uitvoeren, geen belasting betalen en op hun 30ste met pensioen gaan'. Kan de volgende idioot die dit beweert, zonder een cent op zak naar Siberië gestuurd worden? (en geen recht op hulp van de ambassade, consulaat, of wie dan ook).
De rijke Grieken, die miljarden aan belastinggeld hebben gestolen, stalden hun schaapjes allang op het 'Zwitserse of Kroatische' droge. (Kroatië het nieuwe belastingparadijs van Europa, ook een deel van de bedrijfstop uit Nederland, is daar 'woonachtig'. Nederland heeft van belastingontduikende figuren vele miljarden aan belasting te goed).
Zie ook mijn bericht van 12 januari 2012:
http://deazijnpisser.blogspot.com/2012/01/griekenland-armoede-in-de-praktijk.html
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
8 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten