Laten we bij al het gejuich over het aanpakken van de gewone Griek (loonsverlaging, pensioenkorting, enz.), de Griek die al tot de kin in het water staat, niet vergeten dat de grootste praatjesmakers, als Kamp, van Baalen, de Jager e.a., nog geen 200 jaar geleden, het 'verschijnsel' slavernij als volkomen normaal hadden gevonden. Het ontbreekt deze holle vaten en hufters aan de juiste 'genen' om ook maar een greintje empathie op te kunnen brengen.
Dat alles, terwijl de echte schuldigen aan de crisis de lakens uitdelen, zoals de huidige premier en de welgestelde belastingontduikers, hun bezittingen allang veilig hebben gesteld
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten