Nieuwsuur vond het gisteravond, als belangrijkste actualiteitenrubriek van de openbare omroep, geen punt, de helft van de uitzending (voor de2e keer) te besteden aan de achterlijke (gemaakte) Elfstedentocht. Bijzonder intelligente, en hééééél informatieve, onmisbare informatie. Al deze onzinberichtgeving was voor de redactie belangrijker dan een gesprek met een Syrische opstandeling, weer een triest toppunt......
Vanmorgen in het radio1 Journaal, natuurlijk ook veel ijspret. De 2 presentatoren (wat kost die kul?) hadden een rayonhoofd in de uitzending en een heel interessante vraag: zeg meneer, hoe is het nu, de dag, na de avond waarop de negatieve beslissing viel? Gadverdamme!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten