De miljoenennota is allang bekend, als het jaarlijkse middeleeuwse prinsjesdag wordt gehouden. Maar anders dan bij andere vormen van toneel enz., wordt er geen cent bespaard op dit volkomen belachelijke vertoon van 'macht'. Den Haag krijgt nog even een hap extra luchtvervuiling, door de helikopters die boven de stad hangen en de vele idioten die vanuit het hele land, dit wanspektakel willen zien, daarnaast zijn bepaalde gebieden niet eens meer te bereiken.
Trouwens wat zijn de totale kosten van deze koningshuispropaganda? Hoezo crisis?
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
12 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten