Het enorme VVD leeghoofd van der Ree, gemeenteraadslid in Amsterdam, wil mensen die hun vuilnis 'fout' aanbieden vastleggen met camera's in de straat, zo liet hij vanmorgen op Radio1 weten (rond 10.40u.). Dat je vuilnis ook een paar straten verderop kan 'parkeren' vindt van der Ree geen argument. Bovendien zo vervolgde hij, "heb ik wel eens camerabeelden gezien, waarop personen duidelijk te zien zijn", ha! ha! ha! ha! ha!
Vuilnis trekt misdaad aan, volgens van der Ree en een 'deskundige', de idioot van der Ree, noemde de Wallen als voorbeeld, als het daar zou vervuilen, dan......, ha! ha! ha! (30x), alsof er geen misdaad op de Wallen is, als de straat schoon is, wat is dit voor een wereldvreemde lijpo?
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
10 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten