Samsom wil de formatiebesprekingen niet in de weg lopen en steunde daarom zelf een PvdA motie niet voor asielzoekende kinderen (zie: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2012/09/samsom-laat-nu-al-zien-wat-uw-stem.html ). Uiterst zwak natuurlijk, zeker als je ziet, dat de VVD 'balonnenopblaasmachine' weer op volle toeren draait, vandaag Obersturmbannführer Kamp weer, die flexwerkers hun ziektewet zo goed als geheel wil afpakken (zie: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2012/09/kamp-flexwerkers-afknijpen-en-de.html ).
Nog steeds zo blij dat u PvdA stemde, of dat u als flexwerker op de VVD stemde?
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
7 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten