Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

woensdag 10 april 2013

Femke Halsema vindt het jammer dat rolmodel Thatcher is overleden

Het achterbakse* neoliberale GroenLinks, eh AsgrauwRechtslid, huppeltrut de luxe Halsema, liet via Twitter weten, dat zij het jammer vindt, dat Thatcher is overleden. Volgens Halsema, net als het sjoemelende VVD lid Kroes, is Thatcher een rolmodel voor vrouwen. Nu ben ik geen vrouw, maar indien ik dat wel was en Thatcher werd mij als rolmodel voorgehouden, dan zou ik subiet gierend over m'n nek gaan.
Zie voor wat feiten over Thatcher: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/04/thatcher-dood-de-hysterie-compleet.html

*Achterbaks: o.a. over Sap, haar opvolger als fractievoorzitter van GroenLinks: het was Halsema, die als eerste het neoliberale GroenLinkslid Sap openbaar afmaakte en na haar aftreden fiks commentaar leverde op de mensen, die Sap de grond in hadden geboord.....

Bron voor Halsema's Tweet: Stan van Houcke (voor blogadres zie onderaan deze pagina), die daar voorts aan toevoegde dat Thatcher de Chileense oud-dictator en massamoordenaar (+ beul en verkrachter) Pinochet verdedigde, toen hij huisarrest had in Groot Brittannië, iets dat ik in mijn eerdere bericht nog was vergeten......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten