Asscher was gisteren 15 minuten in het deel van de Haagse Schilderswijk, dat sinds kort de 'sharia driehoek' wordt genoemd. Deze PvdA slaapbol, die disfunctionerend een neoliberaal voert op zijn ministerie, wist na een bezoek van amper 15 minuten te vertellen, dat de bewoners van deze driehoek geen 'geloofsdwang' ervaren......... ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Aan de beelden te zien, waren er bovendien meer journalisten in de buurt van slaapbol Asscher, dan mannelijke wijkbewoners.........
Zie ook: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/05/marnix-normalisatie-norder-had-geen-tijd.html
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
11 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten