Zojuist kreeg ik het bericht uit bijzonder betrouwbare bron, dat de Maastrichtse VVD burgemeester Onno Hoes, na het zien op tv van een door Trojka Pink (sterke drank) mede gefinancierde film-uitzending (bij RTL), de telefoon heeft gegrepen en de directie van de fabriek en RTL heeft gemaand onmiddellijk te stoppen met deze reclame op tv voor deze verslavende, bijzonder gevaarlijke en schadelijke harddrug. In het begeleidende reclame filmpje, dat getoond wordt voor aanvang, of hervatting van de film, na een reclameblok, zie je jongeren, die de ene na de andere borrel achterover slaan. Na zijn telefoontje met de directie van Trojka en RTL, schijnt Hoes zijn collega partijleden Rutte, Schippers en Kamp te hebben gebeld en van hen, per direct een verbod op reclames voor de harddrug alcohol te hebben geëist. Hoes zou de laatsten hebben toegebeten, dat hij en het Maastrichtse politiekorps dagelijks de handen vol hebben aan problemen door alcoholgebruik. Voorts vroeg Hoes zijn partijcollega's hoe zij dachten, dat hij kan inzetten op bestrijding van softdrugs, waarover hij al moet liegen in het openbaar, terwijl er tegelijkertijd openlijk reclame wordt gemaakt voor een harddrug, die de maatschappij veruit de meeste schade berokkend, zowel direct, als indirect. Volgens mijn bron, was e.e.a. te danken aan mijn bericht over Hoes en zijn strijd tegen softdrugs, zie: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/05/onno-hoes-heeft-geen-probleem-met-de.html
Trouwens leuk om de site van Trojka te bezoeken, je wordt daar eerst gevraagd je geboortedatum in te voeren, alsof dit pubers zou afschrikken en zij braaf hun echte leeftijd in zullen vullen..... ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! (datzelfde doen harddrugsdealers als Mitra).
Na de woningbouw en de universiteiten worden nu ook bij de omroepen de
laatste restjes democratie weggesloopt
-
Doorbraak.eu
“Het kabinet heeft afgesproken de publieke omroep te hervormen, maar nam
nog geen besluit. VVD-Kamerlid Claire Martens-America neemt nu het ...
23 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten