Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

dinsdag 28 mei 2013

Carla Kiburg over te ontslaan bankmedewerkers

Gistermorgen stemde ik mijn radio rond 9.10 u. af op Radio1 en 'viel' in een gesprek over de bankmedewerkers, die de komende jaren ontslagen zullen worden. Een vrouw legde alle oorzaken voor die komende ontslagen uit ('outsourcen', het sluiten van kantoren en meer werk doen met minder mensen), de manier waarop dit werd verteld, deed mij veronderstellen, dat dit een woordvoerster van de bankensector was. Ik donderde bijna van m'n stoel, toen ik hoorde, dat deze 'dame' van de FNV bankensector was, Carla Kiburg.........

Zie hier de FNV nieuwe stijl, ofwel de FNV als onderafdeling van de PvdA....
Alsof het godverdomme normaal is, dat banen worden verplaatst naar het buitenland, terwijl diezelfde banken met miljarden aan belastinggeld op de been zijn gehouden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten