De beste (satirische) praatprogramma's , zijn de programma's die overeind blijven als je het geluid uitzet. Je kan het soms zelfs zien, zonder dat je de ondertiteling aan hebt staan, zoals bij Pauw&Witteman. Afgelopen maandag bijvoorbeeld, toen Anouk op bezoek was, als je de verschrikkelijke domme lichaamstaal van Pauw ziet, kom je niet meer bij! Als je daar als vrouw op valt, ben je toch echt een heel 'groot butje!!!'
Jon Stewart is ook zo'n geval, al speelt de satire hier een hoofdrol, als je het geluid uitzet zie je hoe gemaakt het e.e.a. is, zelfs als zijn tekst wel leuk is. Vergelijk dit maar eens met Steven Colbert.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
8 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten