Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

zondag 1 januari 2017

Koenders: "Ik was eerder minister...." ha! ha! ha ha! ha! ha! ha! Ja, lullig genoeg wel!!

De mislukte PvdA sierkwast Koenders was op 23 december jl. te horen op Radio1, na het nieuws van 15.30 u. Zelf stemde ik af rond 15.37 u. U begrijpt het al, toen ik de stem van PvdA jaknikker en disfunctionerend minister van BuZa, Koenders hoorde, overviel mij plotseling een hevige ongesteldheid.

Op weg naar de toilet hoorde ik Koenders nog zeggen: "Ik was eerder minister......" ha! ha! ha! ha! ha! Ja, lullig genoeg wel!! Zoals u begrijpt, ik kon toen even niet lachen, de resultaten daarvan zouden niet prettig geweest zijn......

Inderdaad Koenders was eerder minister en wel van Ontwikkelingssamenwerking. Toentertijd had hij al een enorme dunk van zichzelf en dat bracht hem nog wel eens in de problemen, zeker in een gesprek met iemand, die iets meer van interviewen en de wereld weet, dan de bakker op de hoek!!

Koenders gunde in 2007, NB als minister, zonder openbare aanbesteding, een opdracht voor het organiseren van een evenement, aan organisatiebureau BKB, geleid door zijn partijgenoten Lennart Booij en Erik van Bruggen. Toevallig dezelfde twee grofgraaiers, die op eerdere datum meededen aan de verkiezing voor het PvdA partijvoorzitterschap........ Met de opdracht voor BKB was maar liefst € 750.000,-- gemoeid............

Intussen, nadat m.n mijn maaginhoudt voor het grootste deel in de toilet was verdwenen, hoorde ik Koenders zeggen dat hij destijds veel meer in de media was te zien en te horen........ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Zal best zo zijn, maar je moet bij tijd en wijle goddomme aardig je best doen, wil je deze valsrode joker ontwijken op radio en/of tv.......

Of er dan nu minder belangrijke zaken zijn, zo vroeg de presentator of verslaggever...... Nou nee, dat niet...... ha! ha! ha! ha! ha! ha! Koenders gaat natuurlijk niet zeggen, dat hij nu geen belangrijke zaken heeft, waarmee hij zich bemoeit....... Bovendien begaf deze presentator/verslaggever zich met deze vraag op zeer glad ijs, voor je 't weet zit deze mislukte pleeborstel vol vuur over z'n suffe 'avonturen' in de politiek te ouwehoeren en steekt hij zichzelf wel 10 veren in de vieze grofgraaireet........

Vervelend genoeg is Koenders nu af en toe zelfs op buitenlandse zenders te horen........ Reken maar dat z'n medewerkers zich het vuur uit de schoenen moeten lopen, bijvoorbeeld net zo lang bij een buitenlandse radiozender leuren met Koenders, tot hij daar een minuut mag zwetsen........ Vandaar ook, dat Koenders zo af en toe een bevriende natie voor joker probeert te zetten, daarmee trek je de media in dat land. Neem al z'n uitlatingen na de Brexit aan het adres van de Britten, u had natuurlijk wel begrepen dat flipje Koenders bijvoorbeeld maar wat graag een keer te horen wil zijn op BBC World Service radio..........

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden, dit geldt niet voor de labels: BKB en L. Booij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten