Het RIVM heeft mensen opgeroepen te melden, als zij door een teek zijn 'gebeten' en als het even kan de teek op te sturen. Dit opsturen om het beestje te bestuderen en te onderzoeken wat de gevolgen van een beet zijn, ha! ha! ha! ha! over dubbel en in dit geval totaal nutteloos werk doen gesproken. Maar het staat wel goed, de nitwits in ons land kunnen juichen over dit goede werk, dat met hun belastinggeld gebeurd.
Hier de link naar een artikel, dat ik binnen 10 seconden op het 'net' vond, een artikel over de teek en de ziekte van Lyme, die het dier kan veroorzaken:
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=47
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten