In het Radio1 nieuws van 10.00 u. vanmorgen, verzorgt door de 'onafhankelijke' NOS, was een verslaggever te horen, die fijntjes durfde te stellen, dat met het akkoord tot behoud van de 3 jaar WW, de werkenden moeten betalen voor de niet werkenden. De onafhankelijkheid van deze verslaggever is duidelijk geheel verdwenen, immers een extra WW premie, wat je daar ook van vindt, is met name in het belang van de werkende, die tzt met werkloosheid wordt geconfronteerd.
Al is het een lam akkoord, als je ziet dat je 24 jaar onafgebroken gewerkt moet hebben, wil je voor de volledige 3 jaar in aanmerking komen...........
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
7 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten