Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

vrijdag 3 mei 2013

Sven Kockelmann vergaloppeerd zich weer eens, Sjaak Bral haalt hem bijna in.....

Vanmorgen in GMN, vlak voor 10.30 u., had presentator Kockelmann een gesprek met een voetbalscheidsrechter, die onlangs bedreigd is tijdens of na een wedstrijd. In de loop van dit gesprek, legde Kockelmann de scheidsrechter het volgende voor: "En dat bij een potje damesvoetbal en dat bedoel ik niet denigrerend, voordat ik allemaal 'twitters' over me heen krijg". Waarom dan meneer Kockelman, het toch zeggen, om daarna via een stokoude, goedkope truc uw handen in onschuld te wassen en dan n.b. ook alvast de reden te geven voor deze verontschuldiging, jezus christus!

"ADO Den haag is vorig jaar kampioen geworden, bij de dames weliswaar", hoor ik tijdens het schrijven van bovenstaande voorbijkomen, uit de mond van de o zo leuke 'Sjaak Bral' (zo leuk ook, dat Haagse dialect) rond 14.16 op Radio1.......... Dit zei hij in gesprek over o.a. zijn huidige tour en het maken van een ook al 'o zo leuke en originele scheurkalender', de 'artiest moet ook eten, nietwaar?' Een gesprek waar hij heel 'hippe, actuele' zaken aanhaalt, als die over goed en kwaad in de Tweede Wereldoorlog en dat het niet allemaal zwart/wit was, dit verhaal keert per slot van rekening pas 18 jaar om de haverklap terug in de media.

Nou dat was het weer voor vandaag, vanuit uw eigen met belastinggeld betaalde publieke-omroep (een soort van overheids prostitutie orgaan?)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten