Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

maandag 13 oktober 2014

Ko Colijn gelooft niet in god, maar in de VS....... ha! ha! ha! ha! ha!

Dit is er één uit de stinkende oude doos, als u begrijpt wat ik bedoel: op 9 september jl. hoorde ik Ko 'de woestijnvos' Colijn (de lul is directeur van Clingendael! ha! ha! ha!), spreken over het rapport van de Onderzoeksraad voor Veiligheid (BNR rond 12.11 u.). Hij begreep het rapport wat betreft de oorzaak van het neerstorten van vlucht MH 17 niet. Colijn had niet één keer het woord 'raket' in het rapport gelezen.... Terwijl de 'Amerikanen' (woorden Colijn) dit na 2 weken al als een bewijs zagen, zonder daar ook maar één bewijs voor te hebben geleverd (dat laatste zijn mijn woorden, AP)...... ha! ha! ha! ha! ha! ha! Met andere woorden, als de 'Amerikanen' iets zeggen, is het de waarheid voor Colijn, zelfs als dat tot een oorlog leidt, dat zagen we in 2003 met de illegale oorlog tegen Irak...... Oh ja, dom van mij, toen zat Colijn nog maar net op de kleuterschool...... toch???

Voor meer berichten over Colijn, klik op het label met zijn naam, onder dit bericht. Dit geldt ook voor vluchtMH17, klik dan op het label 'vliegramp'.

Zie ook: 'Van Weezel weet het zeker: MH17 werd door de separatisten neergehaald, hoewel....?'
        en: 'Irak: 'boots on the ground' vanwege plots uit de mottenballen opgedoken 'massavernietingswapens.......' ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten