Het was veel stille nacht, heilige nacht en vrede, wat vanmorgen de klok sloeg in het (NPO) Radio1 Journaal. Aandacht voor het vredesinitiatief in de loopgraven van WOI, nu 100 jaar geleden, waar de 'vijanden' gezamenlijk kerst vierden en zouden hebben gevoetbald.
Ditzelfde Radio1 Journaal, dat tijdens de Olympische Winterspelen in Sotsji amper met een 'onvertogen woord' over Rusland sprak, maar dat na de annexatie door Rusland van De Krim niet anders deed dan anti-Russische propaganda spuien....... Met andere woorden, zelfs de met uw belastinggeld betaalde NPO, doet mee met het jaarlijkse hypocriete schouwspel, waar de grootste oorlogshitsers, plotsklaps de vrede loven........
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
4 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten