De infantiliteit op Radio1 is van een ongelofelijk 'hoog gehalte'. Hoorde gistermiddag Lara Rense, presentator van het NOS programma op de middag (vanaf 16.00 u.), dat 'hééééééél leuk' 'Nieuws en Co' heet, met de weerlezer praten, waar ze zachtjes met een infantiele piepstem bekende, dat ze 'stiekem' een wandeling had gemaakt......
Waar slaat 't in godsnaam op? Rense doe je werk nu eindelijk een keer goed en stel de juiste (kritische) vragen, als je bijvoorbeeld een politicus aan de lijn hebt, godallemachtig!!
PS: wat betreft weerberichten en infantiliteit, binnenkort een leidraad tot een 'infantiel weerbericht'.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
4 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten