Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

vrijdag 9 september 2016

Kahn liet MS Mode failliet gaan en koopt het nu weer op........

Kahn, de ex-eigenaar van MS Mode, gaf een paar dagen geleden toe, dat hij MS Mode zelf failliet had laten gaan door mismanagement, hoewel de grofgraaier vreemd genoeg ook het faillissement van V&D als oorzaak aanwees.

Gistermiddag bij BNR (rond 17.06 u.) de grofgraai curator van MS Mode, Cees de Jong, die vertelde dat er niets mis was, met het opkopen van MS Mode, door de oud-eigenaar Kahn........ ha! ha! ha! ha! ha! ha! Nee hoor, hoe komt u erbij? Je laat een bedrijf failliet gaan en koopt het terug voor een 'schappelijke prijs' en uiteraard zonder de enorme opgebouwde schuld van dit bedrijf te voldoen...... Vast personeel hupsakee op straat en je begint 'lekker fris' met een team jonge goedkope, 'flexibele' krachten..........

Trouwens bijzonder vreemd, dat er geen beslag werd gelegd op de enorme tegoeden van Kahn, kapitalen waarmee hij MS Mode had kunnen redden van faillissement........ 'Onbegrijpelijk' dat de rechter hier in mee heeft kunnen gaan....... Nou Azijnpisser, je weet dondersgoed dat we in Nederland klassenjustitie hebben en dat de belangen van de welgestelden, net als hun inkomens, 100 keer zwaarder wegen, dan die van het klootjesvolk!!

De Jong weet zeker dat er geen sprake is van een truc, die Kahn uithaalt, zo liet hij weten....... ha! ha! ha! ha! ha!

Dan de Jong zelf, heb de figuur even 'gegoogeld' daarbij vond ik het volgende:

CEES DE JONG
Ik ben als vennoot van Van Benthem & Keulen van oudsher werkzaam binnen het ondernemingsrecht. Ik heb in Utrecht gestudeerd en ben sinds 1978 werkzaam als advocaat.
Ik ben onder meer actief in de insolventiepraktijk waarin ik enerzijds door rechtbanken word benoemd tot curator in faillissementen of bewindvoerder in surseances, terwijl ik anderzijds ondernemingen/personen adviseer die met faillissementen of surseances van doen hebben of dreigen te krijgen, zoals bestuurders en commissarissen. Tevens ben ik actief in het algemeen ondernemingsrecht waarin ik adviseer ter zake reorganisaties of herstructureringen.

Deze de Jong heeft op z'n zachtst gezegd nogal een schizofrene taak, zo werkt hij zowel voor de rechtbank als voor de partij die door de rechtbank worden berecht bij een faillissement...... ha! ha! ha! ha! ha! ha! Hoe is 't godverdomme mogelijk?? De hufter kent alle trucs en zal die aan de failliet gaande ondernemer doorgeven.......

Vergeet bij dit alles niet, dat de belastingbetaler jaarlijks voor een aantal miljarden moet lappen door faillissementen van bedrijven....... Daarbij schijnt die de Jong ook nog een godsvermogen te krijgen voor z'n smerige diensten........ Je zou kunnen zeggen dat u en ik, de belastingbetaler, ook voor zijn topsalaris opdraaien......

Hoe dit allemaal mogelijk is? Simpel: we leven in Nederland!!

Zie ook: 'BOYCOT CooLCat!' (voor meer 'moois' over Kahn)

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden, dit geldt niet voor de labels: curator en Benthem & Keulen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten