VVD superschoft, lachende luldoos de Krom, liet gisteren weten, dat n.a.v. de toeloop op schuldhulpverlening bij de gemeenten, mensen zelf verantwoordelijk zijn en in financieel moeilijke tijden zuiniger moeten leven. De enorme klootzak vergeet voor het gemak even, dat onder het beleid van zijn inmiddels demissionaire kabinet, Nederland in nog geen 2 jaar tijd, in een economische krimp is geschoten (een 'prestatie van formaat!'). Verder hebben maatregelen de grote onderlaag in de maatschappij, het vel over de oren getrokken, ten voordele van de financiële wereld, de ondernemers en de welgestelden in die maatschappij.
Ongehoord, dat deze gigantische hondenlul het lef heeft mensen te wijzen op hun eigen verantwoordelijkheid, terwijl deze burgers elke cent al 10 keer moeten omdraaien, voor ze deze uitgeven,
godgloeiendegodgodgodverdomme!
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
6 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten