De hoop op het vergeten van de (financiële) ellende, dat sprak de Spaanse premier Rajoy uit, na het behalen van de overwinning, door het Spaanse team op het EK voetbal.
Deze smeerlap sprak natuurlijk niet over de miljarden aan belastinggeld, die de Spaanse overheden in het voetbal hebben gestoken, dat staat zo lullig voor de Spaanse burgers, die niet meer weten hoe ze de eindjes aan elkaar moeten knopen......
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
8 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten