Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

woensdag 6 februari 2013

Nathan Vecht en Putin

Vannacht in Casa Luna (Radio1 van 00.00-02.00u.) aandacht voor de Olympische Spelen, die volgend jaar in Sotsji plaatsvinden. Veel over Rusland, maar ik wil het hebben over het moment dat ik inschakelde, iets voor 00.45u. (dan begint het meer dan waardeloze hoorspel 'de Moker'). De presentator Nathan Vecht zei tegen de gast: "Als ik adviseur van Putin zou zijn, wat ik hopelijk nooit zal worden.....", dus de lul denkt dat hij gedwongen kan worden, tot woordvoerder van Putin te worden gebombardeerd.... ha! ha! ha! ha!
Jezus wat een lul! Vlak voor het hoorspel maakte deze zak nog een 'grap': De Kaukasus is misschien wel spannender dan de Wallen....." ('De Hamer' gaat o.a. over de Wallen, misschien kom ik daar nog eens op terug, dit waardeloze hoorspel, dat bol staat van vooroordelen en, hoe is 't mogelijk, bijzonder slecht 'acteerwerk'). Heb na deze woorden van Vecht, als de sodemieter BBC World Service 'opgezet'.

Nathan Vecht? Laten we hopen dat die met de grootste spoed uit de media geschopt wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten