Het NOS Radio1 Journaal had vanmorgen o.a. de opstart van de oude intercity verbinding Amsterdam-Brussel als onderwerp. Daarvoor had men maar liefst 2 'verslaggevers' op pad gestuurd, één in Nederland en één in België, de laatste zou daar al om 06.00 aanwezig zijn geweest..... Drie en een halfuur lang, een terugkerend koekwous onderwerp, dat door 1 verslaggever in 4 minuten rondgemaakt had kunnen worden en dan op een 100% meer informatieve manier, dan vandaag, in bij elkaar rond de 20 minuten, werd vertoond en dat tegen hoge belastingkosten!
Eerst duo-'presentaties' (op kleutertje luister niveau) en nu zelfs duo-'verslaggeving' (hier wordt dat kleutertje luister niveau vaak al niet eens gehaald), nogmaals wordt ons duidelijk gemaakt, dat de NOS schijt aan de crisis heeft en het belastinggeld er op hoge snelheid doorheen jaagt.
Verlaag het budget van de NOS maar met 50%!!!!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten