Volgens het wetenschappelijk tijdschrift Science, wordt in Zweden met name oxazepam in 'grote' hoeveelheden aangetroffen in vis, het gedrag van de vis wordt daardoor beïnvloed, vissen zouden daardoor hyper, antisociaal en agressief worden. In GMN (Radio1 rond 09.40u.) de vraag of dat in Nederland ook het geval is. Volgens een wetenschapper hebben 'onze' vissen m.n. te maken met restanten van de pil, waardoor manlijke vissen, vrouwelijke geslachtskenmerken oplopen. Restanten van de pil zijn niet uit het water te zuiveren en verdwijnen daarom in het oppervlakte water.
Uw Azijnpisser wenst daarom alle 'sportvissers' een onvrijwillige geslachtsverandering!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
4 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten