Volgens de laatste cijfers zou de werkloosheid in de bouw zijn opgelopen naar 11%. Is er iemand die controleert of het aantal arbeidsplaatsen in de bouw navenant zijn afgenomen?
Enige tijd terug werd er bekend gemaakt dat er flink wordt gefraudeerd met b.v.'s (zie o.a.:http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/01/opstelten-en-teeven-faillissementsfraud.html ). Veel b.v.'s in de bouw laten zich failliet verklaren, om 'doodleuk' een dag later onder een andere naam door te gaan, de graaibaasjes zijn dan wel van hun vaste krachten af en kunnen vervolgens flexibele Oost-Europeanen aannemen, werknemers zonder enig recht, die werken tegen een inkomen, dat het liefst een flink stuk onder het minimumloon ligt......
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
6 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten