Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

donderdag 19 juni 2014

WK voetbal + Videma = een uiterst belachelijke en slechte combinatie........

Het zal u niet verwonderen, dat voetbal mij geen reet interesseert, maar waar ik mij al een paar keer gigantisch aan heb zitten ergeren, is de organisatie Videma, een orgaan, dat vergunningen afgeeft voor het, in het openbaar, vertonen van tv beelden. Deze organisatie is nu bezig om café's te controleren, want zo stelde een woordvoerder, die al een paar keer op de radio te horen was, vooral de kleine kroegen vragen geen vergunning aan....... Nee vind je 't gek, ze kunnen amper het hoofd boven water houden!!!

Wat is dit voor onzin, ik wed, dat er geen voetbalfan in Nederland is, die niet zelf een flink scherm in de kamer heeft hangen/staan, waarom zou daar nog eens extra voor betaald moeten worden als men gezamenlijk in een kroeg wil kijken? Dit is eersteklas afperserij en gaat regelrecht in tegen de werkgelegenheid in de horeca!!!!!
Schunnig!!!!

Voor de goede orde, als ik een kroeg zie, waar men voetbal kijkt, loop ik door, althans als ik al uitga. (héééé!).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten