Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

maandag 1 december 2014

Tweedeling in de zorg is zo goed als compleet, nog even wat punten op een paar i's en klaar is Schippers......

De tweedeling in de zorg, die er al was, die van arm en degenen die het wat beter hebben, t.o.v. de welgestelden, is er nu ook één tussen 55 plussers en jongere personen, de eersten betalen voor hun aanvullende zorg tot rond de € 30,-- per maand meer. U snapt zeker wel, dat ik pardoes van mijn Azijnpisser kruk donderde en me danig verslikte, toen ik dit zaterdagmorgen hoorde. Verdomd mensen, ik wist dat echt niet, anders had u mij al veel eerder flink horen vloeken, bij deze alsnog (en alvast mijn excuus voor de tere ziel): GODGLOEIENDEGODVERDOMME!!!! Zo dat is er ook weer uit! Deze leeftijdsdiscriminatie wordt door hare VVD kwaadaardigheid Schippers gedoogd, daar het zorgverzekeraarstuig, dit alleen van toepassing doet gelden, op de aanvullende verzekering.....

Wat een godvergeten schandaal, niet alleen wordt met de vervloekte marktwerking in de zorg, een grote extra kostenpost gecreëerd, door de verzekeraars zelf*, wordt daarnaast bovendien de solidariteit helemaal weggespeeld en nu blijkt dus ook nog eens, dat er al leeftijdsdiscriminatie wordt toegepast!!! Vergeet verder niet, dat iemand met een inkomen tot € 27.000,-- per jaar, bijvoorbeeld het laten zetten van een kroon wel kan vergeten, de kosten daarvoor, zelfs met een uitgebreide aanvullende verzekering (als men die al kan betalen), zijn domweg veel te groot......... Terug naar het kunstgebit, de oplossing voor tandproblemen bij de grote onderlaag........

* De kostenpost die door de verzekeraars zelf wordt veroorzaakt, met hun protserige peperdure gebouwen, loodzware top, met dito salarissen, de gigantische uitgaven aan reclame campagnes en ga nog maar even door...

Zie ook: 'Arno Rutte: zorgverzekeraars moeten meer openheid geven...... ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!'

       en: ''Nederland verandert, de zorg verandert mee......' Oh ja joh???'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten