Een dieptepunt de afgelopen week, was wel de herverkiezing van Netanyahu tot premier van Israël. De commentaren van figuren als de volvette BNR oliebol Hammelburg, spraken allen van 'Bibi' alsof het een hechte vriend betreft. Netanyahu is een fascistoïde, psychopathische moordenaar, die zich een wedstrijdzwembad kan laten vullen met het bloed van de weerloze Palestijnse bevolking, die hij in de loop van de jaren heeft laten afslachten...... Tuig als Hammelburg, doet net alsof de strijd tussen Israël en de Palestijnen een gelijkwaardige strijd is, terwijl iedere imbeciel kan zien, dat daar in de verste verte geen sprake van is!!! Kortom smerige propaganda!
'Bibi...' Gadverdamme!!!!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
5 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten