Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

dinsdag 3 maart 2015

Pechtold heeft Verheijen nog even gebeld, zo'n geweldige man ook, die fraudeur!!!

De opperploert van D666, topgraaier en volksverlakker Pechtold, was afgelopen zaterdagmorgen bij BNR in een verkiezingsprogramma te horen, daar berichtte ik gisteren over*. Ongelofelijk stom van mij (zoals u gewent bent), ik was een heel belangrijke 'noot' (een hele valse) vergeten...... Pechtold werd in het begin van het gesprek gevraagd naar 'de zaak Verheijen, u weet wel de frauderende VVD parlementarier..... Nou dat ging Pechtold 'aan het hart en hij had hem een bericht gestuurd', zo meldde hij. Zo van:

Beste Mark,
heel spijtig dat je zo tegen de lamp liep en dan net jij, nog één van de meest integere personen in de Kamer, tenminste als ik naar de VVD en m'n eigen partij kijk......
Maar amice niet getreurd, met wat misbruik van jouw politieke netwerk, zal je snel een baan vinden, waar je zelfs nog meer zult verdienen.
Groet, je toegenegen Alexander.

* Zie: 'Pechtold: als het gaat om persoonlijke vrijheden, is D66 radicaal....... ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!'

Uiteraard zou u beter niet op de volksverlakkers van D66 kunnen stemmen op 18 maart a.s., dat heeft deze partij en de leider, meer dan voldoende duidelijk gemaakt. Voor meer berichten over drollenpoetser Pechtold, klik op het label met zijn naam, onder dit bericht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten